小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2014年9月22日 星期一

比較 証券行 (一通 致富 耀才) 射倉 速度

新文章又同步fb 作news feed。



舊文重寫。

証券行買股而家真係好平佣, 但係放係果度安全嗎? 其實可以買完射倉去銀行.

先介紹我用開咩APP 計佣金
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.webihk.StockExpenses


上圖假設買左三手匯控, 約十萬蚊. 如果買過一球, 個佣金差距更誇張!!! 5蚊VS幾千!

皆因, 一通有....傳說0既五蚊雞佣!

好多人懷疑咪真, 安唔安全. 其實一通呢間野零服務, 
職員只係幫你開戶, 其實一切都要網上做, 其實對我黎講係好事!!

買左幾耐先可以射倉?正常T+2 交收後, 例如你星期一買,  星期三就交收完. 留意一通會叫你等到T+3, 不過其實星期三收市後就可以射走佢.

因銀行射倉手腳較慢, 個人心得, 早半日或一日去你想射個間行(例如中銀....)攪左射倉先. 我用中信, 即日星期三個晚會係銀行戶口見到... 一通交收資料, 建議網上問佢.

呢個方法, 唔好地方如下

1. 轉錢入戶口
轉錢買股需時, 小額 PPS 轉賬十萬以下即時過數, 如果支票要CLEARING 左先得...好似我咁輸唔切會錯失時機. 如果你十萬以上, 又無佢指定銀行戶口, 就要等一日.

2. 射倉要親身去銀行. 建議中午收市去攪. 否則要同師奶排隊, 佢地買股你射倉, 會阻住人地.

總括黎講, 5 蚊+射倉手續費, 好大機會平過係BANK 買....

覺得有用就留個言支持下啦, 我估初用證券行0既人有幫助.

3. 三間券行射倉效率

自己銀行用中信, 因為OD 夠平.

三間股票行, 一通, 耀才, 致富, 我都有股票係入面, 趁放假得閒就一日去哂三間射倉.

先去中信, 記哂三間0既對家資料, 股數, 職員幫你攪掂! (我成日去, 佢認得我服務梗係好)

證券行, 建議收市去, 無謂阻人發達~

先去耀才, 帶身份証, 對家(中信)資料, 職員幫你攪掂!
開到七點的

行多兩分鐘到致富, 同樣帶身份証, 對家(中信)資料, 職員幫你攪掂!
開到六點

速度兩間都差唔多, 十分鐘內攪掂.

最後去一通, 其實唔駛親身去, 佢網上有介面自己攪掂, 果度D 職員都唔會想幫你攪, 因為網上攪到就唔好攪佢地, 5 蚊雞係咁, 我接受的.

附: 對家資料有三個, 
一. CAASS ID
二. CONTACT 電話
三. 聯絡人
(其實間野叫乜無乜所謂, 對CAASS ID 就得)

三間野手續費都係200 內, I DONT CARE...(銀行射入唔收, 射出條數好甘, 無必要唔好射出, 除非你要實物.)

經過左一個交易日, 截止今日下午六時
只有耀才轉到, 非常快!! 抵讚!!

過左兩個交易日, 一通都射倉成功. 

過左三個交易日, SEND 個EMAIL 問致富, 唔知係咪我黑仔, 竟然話唔見左我張FORM...即日補番比佢. 佢話第二日就OK. 又睇下點.

過左四個交易日, 終於係晚上見到D 貨射左倉. 致富人為錯誤下令今次測試完全輸哂.

33 則留言:

  1. Thank you, very useful

    回覆刪除
  2. 多謝分享。

    射倉即轉股票入銀行戶口?銀行是否又有收費呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的。轉入通常唔收。
      所以咁樣買會平d, 尤其一球咁買慳好多。

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 70後兄,點解要做射倉呢個動作?係咪信唔過証卷行?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係有唔少人信唔過。如果多過十五萬,放係銀行安全點。其實我都有兩球幾係証券行,其他的就在銀行。

      刪除
  6. 呢個方法唔錯,不過用一通射倉才比較明顯著數,如果射去渣打就要係渣打網上攪,。

    回覆刪除
  7. 射入citi 好似會收

    回覆刪除
    回覆
    1. 射入銀行收,都唔及銀行D交易費高~

      刪除
    2. 美帝銀行射入唔使收費,仲有promotion offer:
      https://www.citibank.com.hk/english/investment/hk-securities.htm
      https://www.citibank.com.hk/english/investment/investment-promotions.htm

      刪除
    3. 而家中銀都有PROMOTION! 轉入一球, 有2000 蚊.
      呢期唔知攪乜~

      刪除
  8. 請問樓主大大用ㄧ通黎月供基金又安吾安全呢?。。新手

    回覆刪除
    回覆
    1. 你怕唔怕無哂? 自己衡量方便, 手續費與風險吧.
      我也是平民一個

      刪除
  9. 新手無知問:銀行和證券行係咪都要收存倉費?
    如果諗住短炒,係咪無須要轉去銀行? 謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多證券行都無存倉費.
      短炒可以唔轉0既...

      刪除
  10. 回覆
    1. 咁你射去邊都係睇有冇著數。
      射ccass都唔及證券行咁平。

      刪除
  11. 請問是否射倉起碼一日? 例如星期三收市射, 星期四收市先見到, 即是起碼一日不能做賣出, 未試過可以在明日開市前收到嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三日至少。
      閒閒地一星期,銀行射入射出一定慢。

      刪除
  12. 師兄我想問,如果我D貨喺一通 ,想射比指定既第三者喺另一間證券行,呢個動作我應該點同一通講?因為我唔係自己射比自己。
    可以有邊種方法最化算?
    煩請師兄解答.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估好多行都叫你賣左佢,再買番。
      都有人提實物再轉名。但係咁仲煩。
      一賣一買最方便了,一通佣又平。

      刪除
  13. 但我呢個動作係咪叫射倉? 因為好似會上板同有時間限制?

    回覆刪除
  14. 其實耀才都好似幾大間又有上市好似幾穩陣, 可以分享下點解你都要轉番去中信嗎? Thanks
    Denny

    回覆刪除
    回覆
    1. 但都比中信平接近一半...

      刪除
    2. 一通, 致富更平.

      股票行比股票行.

      中信有ID 戶口, 耀才息貴仲好易比人加MARGIN, 網上SEARCH 大把CASE

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...