小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2015年3月14日 星期六

2015年三月高息股之選

自問膽小, 股票投資獲利唔多, 只能收下息過下癮.

以下為 aastock 就咁睇番黎0既股息排名. 條件如下

高息股亂咁黎之第一章!

只要恒指成份股


再加個人條件,

1. 頭兩隻唔駛睇, 唔知誠哥攪乜鬼
2. 揀d 市值大0既, 皆因做期權都易成交d
3. 中資銀行股未出業績未知派息, 不能作準
4. H 股要收國內股息稅, 真正到手0既錢會少10%
5. 以人棄我取法則, 跌得多個D 先買.

最大問題, 會否賺息蝕價?

各BLOG 友買0既都唔係LIST 上面, 例如渣打, 領匯等等....非成份股唔會亦唔敢買.

渣打不是成份股但現價買入有5.88%, 而領匯只有3.XX%.

有冇諗過換馬? 真係有! 期待兩者股價0既差價再多D...刻下換馬, 每年股息多十萬...都咪話唔吸引. 不過最怕賺息蝕價!

<港人買日本樓新聞, 賺租蝕匯>, 都咪話唔慘!!

"日圓進一步下挫至七年低位,加劇港人購買日本樓的衝動,但沒人知道日圓匯價何時止跌,有本港商人三年多前買入東京樓,租金收入低及匯率跌,即使樓價微升亦「睇住蝕」兩成。有經營日本樓的地產代理說有客人更見日圓跌,買完一間又一間。"
男主人係乜七都唔識, 只係隨口UP 下, 切記亂跟.

小弟家庭現金流一年有兩球, 承受下挫能力算OK, 請先評估自己情況, 切忌盲目亂跟.

18 則留言:

  1. 如果係塘人嘅角度,買日本樓係方便自己得閒去下日本扮睇樓之餘,也硏究一下日本女性的心理在生理的結構:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你應該好了解美國鬼婆生理結構了。

      刪除
    2. 自從有麥記等快餐出現之後, 鬼妹在25之後就會走樣變肥:(

      刪除
  2. 小弟在日本讀書、什為了解日婆身心生理結構

    回覆刪除
    回覆
    1. 港人買日本樓新聞, 賺租蝕匯這是事實,不過咁如果喜歡成日去日本住1-2個月的人,買樓真係省好多酒店錢~~~

      刪除
  3. 有樣野可以肯定的係日本食材係注重新鮮味道, 比阿爺食品安全好多,而水源又清楚,發育成長營養優勝唔少

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知日本樣樣好,但幅射個壇野又點搞?

      刪除
  4. 回覆
    1. 投資好個人的,自行研究吧。
      話唔埋我係新一代燈神,勁過火燎森。

      刪除
  5. 投資既野,負責既永遠都係自己。

    回覆刪除
  6. 男主人,可否比個email 我,有d野想問你
    my email dickma@gmail.com
    因我之前係msn 同你傾開

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係邊個? 我無用MSN 好耐.
      能否比D HINT 我, 睇下我們是否相識.

      刪除
    2. 我之前一向都有睇你的blog....學識埋股票期權,之後有一以,比隻中人壽SP....一舖清袋.....仲在msn 請教你点救好,但真係好耐,你可能吾記得左了.有冇电話or email...再詳談吧!

      刪除
  7. 一球==一百萬圓

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...