2015年7月17日 星期五

抽油箱 diy 噴油 無味 教學

唔知呢個叫咩名

連出兩文,為免讀者MISS左,上一篇文係


模型噴油,氣味多,如果整一個<抽風機, 排風扇, 抽風箱, 抽油箱>可令氣味減少。市面上現成品會留有氣味,其實用大馬力風扇可達到無味殘留!

首先,每人環境不同,最終效果亦可能不一樣。

小弟嗅覺極靈敏,如果我都嗅不到氣味,應該大部份人都嗅不到。

事前準備

因要比較,建議先做個pilot test.

<先用紙箱及廁所抽氣扇測試閣下容忍程度>

1. 紙箱一個
2. 香水或噴劑一支

做什麼? 打紙箱上下兩邊打開,用紙箱蓋入抽氣扇,噴一噴。如接受到味道,可直接買現成的浩盛淘寶抽風箱。佢標配6吋ac 扇,不過網上好多人話唔夠力,噴油會留下餘香。

如覺得這樣也可以,可去淘寶淘一個現成的,人民幣三百幾。。淘寶KEYWORDS如下

"浩盛 HS-E420"



入正題,我大部份東西都淘寶,這樣香港人台灣人內地人都可自製抽風箱 / 抽油箱了。

要淘以下東西

1. ac (交流電)風扇,不是電腦用的 dc 直流電那種。我買了10吋的,建議十吋以上,不過太大的話要買個更大的箱。

我用這間店這個扇(或許你和他說看過有人做模型抽風箱,他會記得)

晨乐 10寸高速换气扇

http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.9.51.y02Xgi&id=43427934476&_u=h9id6spaaf4



2. 膠箱/塑膠收納箱,什麼顏色也可。留意頂底呎吋不一,淘寶的都是頂的呎吋,底的呎吋大約減5至10cm 吧。10 吋扇即30cm, 抽油箱要買38cm 闊以上。
建議不要買太大,相對抽風扇抽量,箱太大效能會減弱

我買了這個,其實不用淘寶也可,但也比香港買平!



3. 插頭及電線,可當地買。我抽氣扇的淘寶買家送的。

香港人,去鴨寮街或一般電器鋪,講:"我想要一個三腳插頭,同埋一條X呎長電線",如佢問你幾粗,你話行5至6A電左右。

4. 接線端子(內地),即香港人叫它 jum 玉,接電線用

SEARCH KEYWORDS"接线端子"

5. 玻璃膠同玻璃膠槍一支, 接封口用. 香港的強烈建議去新填地街五金鋪買,如去一般五金鋪可能貴30蚊或以上。同五金鋪講"一支玻璃膠同一支玻璃膠槍"我買左港幣15+16元。



6. 箱內LED 燈帶, 請買一米長! 剛剛好。建議行USB驅動,一來安全,二來可以接上移動電源(手機充電尿袋)好方便。

我用呢間,一份50CM,即係拍兩份


7. 因為怕風力太大,加左風扇調速器,千萬不要用燈的光暗制去做,因燈是由暗變光,風扇要由快去慢。原理不同,會影響風扇壽命!(同賣風扇的一起買,特價5元人仔)



8. 要買一條喉接駁出風到街外。香港叫風琴喉,有人告知在鴨寮街或新填地街要80元一米!好貴!還有十吋喉不普遍未必買到,最後梗係淘寶(15元)!


買齊東西,開始動手!!

先給成品模樣

<1>膠箱開洞

必有更好方法,但我用一般模型工具完成。
用筆畫好出風位大小,先用手鑽開小洞再用水口鉗開口,最後用筆刀刮平。


 <2>安風扇 (要配適合六角螺絲及絲帽!不能淘寶。)



<3>用玻璃膠將空位密封(請等一至兩小時待全乾,兩面都要)



<4>安風琴喉(套上便可,請用工具固定,例如索帶)


<5>接上電線,串聯變速器,用接線端子







<6>貼上LED燈帶(圖為RG ZETA)



<7>放上濾綿,用膠紙固定便可(抽風力會把他吸住)



<8>開始作業!

 

後記,噴筆完全無味,我係用GALA及星影油。另外,噴鑵有少少味,不過好快散。第二天已經完全無味。

我不是在家噴,在公司噴的。

如有疑惑,請留言


新文章又同步fb 作news feed。


11 則留言:

  1. Hi: 請問您是否大部份貨放在證卷行?

    回覆刪除
  2. 但放15萬在现金戶口,做唔到cover call

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,針無兩頭利。
      銀行都會執,但銀行唔會比你做期權,只會SELL你包裝好0既期權產品。

      刪除
  3. 您好:我3年多前在citibank買了隻惠理大中華高收益債券基金,年息9%每月派息,例如50萬 每月收$4000.另可再借6成半给客30萬再購回此基金,等如收到年息13%了。 在此分享

    回覆刪除
  4. http://www.hkicc.org.hk/faqs/main_c.htm

    回覆刪除
  5. 師兄,請問把抽氣扇嘈唔嘈?最近都想自己DIY個抽氣箱

    回覆刪除
    回覆
    1. Um.... 靜過抽油煙機。
      嘈過正常電腦風扇就肯定了。

      刪除
    2. Thank you, 唔該晒!

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...