小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2016年11月4日 星期五

左手交右手 以債買樓/租樓?

剛收到USD3100美債債息




即港幣24000!

扣除利息(其實今個月利息都係三四千港元),點都有二萬蚊落袋。

今個十一月,除美債息外,重會係月尾收到五隻SGX REITS 派0既息,大約二萬多元。(成個組合入面,港股同佢派息已算最少)

咁四皮野,可以租樓可以供樓,又夠養父母。


阿女識得自己沖涼了!阿仔都比以前聽話左,真好!

講番正題,班收租仔好鐘意講租客代供,咁。。。

我十二月會收到最後一次現具反斗城美債債息,唔通我叫做反斗城代租?仲養埋我屋企?

傻啦,其實只係現金流入0既一種,同我番工無分別(我知主動被動有分別),都係錢。

再者,我工作已經上哂軌道,其實同被動技能無乜分別,同埋我習慣早一個月炒好哂D旦,從來唔會有壓力或者趕工呢類野。

不過,呢D錢暫無打算拎出黎洗,由佢係戶由扣下數吧。老實講,工作帶來0既現金流,可能係每月收息0既數倍,於小弟家庭而言,租金支出真係九牛一毛,可能只係5-10%。

呢D以X供Y都係得淡笑,用黎自HIGH。

所以,我都想自HIGH一下,以金供息

即係以金ETF(GLD)做SHORT COVERED CALL同時又SHORT PUT(即係SHORT STRANGLE呀!),利用期權金收入黎支付成個PORTFOLIO約九百萬港紙0既利息支出。

因為INTERACTIVE BROKERS借貸成本真係好低(年息1.36%),單靠個總資產3%0既GLD 又點可以收到45%0既貨款利息呢?

十一月份係失敗0既。只能做到一半咁上下,不過九月十月夠補番有突。

今日GLD又上番124,KEEP到月尾又唔駛轉倉了。

其實,玩下期權都幾過癮的。(以前重講笑話用期權金供/租樓)

呢D以X供Y都係得淡笑!其實成舊錢都係錢黎。

如果要收租害人,影響子孫的話,當一個家庭每月能儲起25-30萬的話,一年一層收租樓,或者"三年抱兩"根本無難度吧。

不過,要我去等三十年等佢供完,但個人要繼續做,我就感覺麻麻了。

我D時間,唔係要黎咁樣浪費的。真係收租日日賺?還是在浪費光陰呢?

另外,已買入另一支十二月/六月派息既美債,代替被CALL0既反斗城債券。

30 則留言:

  1. 你d 債係咪短期的? 好快到期可以收番晒本金? (做下伸手黨, 哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,都係兩三年。
      部份callable,結果提早比人call 番。

      刪除
  2. 轉左張相,幾靚喎。 兩三年的美債 息都不高,搵左好耐都未搵到啱心水的,有d 高息少少睇番年報 年年蝕錢,都係得過睇字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 砌埋全能騎士同超越之龍就可以一條過四隻喇 。
      年年蝕唔緊要,唔執咪得。

      刪除
  3. 70兄轉眼間就成為了債券,期權及美股達人,利害利害

    小朋友聽話左,更加值得恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果d債default,即變達Q人。
      組合內無美股,得GLD咋。

      最緊要係個仔無咁曳。。。

      刪除
  4. 呵70兄所説的“以X供Y”,正是乜 Sir的核心價值。用幾十年時間去日日等收租回本,真係聽到都覺得厭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同番工一樣,都係用時間換金錢。
      但無金錢個班一定要番工換金錢先。
      一出一入一來一回,花掉時間不少。
      到老左,又會兒孫唔理佢/唔了解佢。。。

      刪除
  5. 師兄你點樣簡美債的? 些牙下得唔得先~hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔睇佢係咩公司...
      都係先揀年期,COUPON RATE再睇評級同埋揀一D AT PAR 咁上下0既債.

      最後夾埋佢幾時派息.
      爭兩三年到期,如果本身低子差, 應該BELOW PAR 啦...仲可以AT PAR 應該頂到兩三年0既.

      刪除
  6. 謝分享﹗

    以租代供,好市時咪可以咁講,當唔好市時,又咪係要用生命值硬接。只講好處唔講風險,學棍所為。

    小小分享,盡量少點用工人姐姐照顧細佬,即係自己在家時盡量照顧,俾佢知道你對小朋友的道德要求。可能好一點。(我都係咁開始去做。開始唔請工人姐姐,佢扭計都理唔到佢咁多。同埋要每個人都分擔家務。佢有責任同滿足感,可能冇諗咁多曳嘢。)

    BBQ

    回覆刪除
    回覆
    1. BBQ 兄, 我無請工人。所以不存在工人管教差呢個問題。

      係佢本身曳。

      分擔家務家姐已經做緊。

      另,以租代供最大問題係時間,供三十年,比你租金翻一倍,都要十年先供完。
      但一層樓又唔夠,一路加按落去無底深淵。

      收埋D租,用黎提早還定買下一間?而家D人實買下一間,結果又由頭LOOP過三十年樓按。

      刪除
  7. 70後兄,請問你有幾多資產擺係度IB先借9球俾你?
    另外你常講你盤生意係炒旦,我想問「炒旦」係代名詞定係真係炒旦?旦真係可以一個月前炒定?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果識得借,最勁可以1借3。MARGIN RATIO 0.25。
      我有超過九球淨資產,所以借九球無乜問題。
      睇番上一篇文吧,有講。
      炒旦當然不是炒旦,朋友你太年輕了。

      刪除
    2. 70後兄,係你文筆太好寫到似層層所以我先誤解為真炒旦。講真好多時睇過某某文章都投入左而無分析真實性,睇過你啲文章先開始諗呢啲問題。

      刪除
    3. 你個倉轉晒落ib ?之前好似一通。

      刪除
  8. 70兄是時候要幫自己做財自壓力測試, 就寫文Share了:D

    回覆刪除
  9. 都係女仔早熟啲,池某阿仔都未識自己沖涼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得我二三年班先識自己沖涼。

      我而家都唔識煮飯摺衫,典型港童。

      刪除
  10. 请問在IB借錢,利息什麼時候要还?如果每天計息的話,每天未还的利息会否又計息?变成利叠利,愈来愈大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每月計。
      其實每日計,每秒計,也差不遠。
      你有冇認真計過?

      刪除
  11. 咁提早call走,除左收唔到息,有無損失?

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到期息。
      下期收唔到。
      損失無乜,我at par 買。
      如above par 買係有機會蝕。

      刪除
  12. 70後兄:

    做左CD-ROM好耐,首先多謝你的分享,學到好多嘢!
    请問在IB開戶口同借孖剪,手上的股票及BOND等是否要留在佢公司(我知問題幾低B)?萬一大吉利是公司出事,客戶嘅保障去到邊?另外買債券網上容易嗎?因為我唔係香港住,但呢排會返香港,順便開戶口同存入實物股票,唔該哂!

    Kenny


    回覆刪除
    回覆
    1. Kenny,
      當然要放係佢度。
      15萬保障。大吉利是就唔好用佢了。

      刪除
  13. 想請教下你文中話"INTERACTIVE BROKERS借貸成本真係好低(年息1.36%)", 但係我睇返IB個網, 見到個利率係2.16% (如果借0 - 100,000美金) (https://www.ibkr.com.cn/cn/index.php?f=interest), 想問下你要點先可以做到1.36%年息? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,
      1 美國加左息,原來借一蚊係1.91%
      2 我唔係借一蚊,借多有得平,就如你在網頁看到。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...