2016年11月8日 星期二

REDEEMED BONDS-Toys R Us Property Co LLC

先講講,我係INTERACTIVE BROKERS 買BOND 的。

呼籲一下,按個FB LIKE,支持一下,是我繼續9UP分享0既動力!

LIKE過0既SHARE一下吧(我認我貪心~~!)

個MARKET SCANNER 好方便。

其中一隻債 Toys R Us Property Co LLC  被CALL 走左。現債券組合如下:


留意六支債到期日,全部係2018-2020年,即係最多都係四年,短債好處係快D到期,如果唔違約,會以PAR收番,保本作用。

有研究所計過,DEFAULT RATE同評級以及時間有關。

評級越低,時間越長,DEFAULT機會越高。小弟愚見,一間公司係蝕錢,蝕幾年都仲OK0既。

如果一路蝕,佢個債價都唔會AT PAR,大多都BELOW PAR!

即使唔信評級,現債價都有一點點提示吧。

講番隻TOY

COUPON RATE 8.5,男主人100.25買入,算係AT PAR 吧。

佢NEXT CALL DATE係2DEC

早幾星期收到通知,話3NOV會 REDEEM哂所有發行0既債,上YAHOO FIANCE 睇睇,原來都有息派。

當然,一路都唔知佢條數點計,直到REDEEM當日過左,睇睇月結單先知。

佢係計由六月一至十一月三0既利息比番我



八月尾買入,持有到十一月頭,一共收COUPON 3.3左右(已扣減手續費及少少ABOVE PAR 差價),即係兩個幾月收3.3%左右。

當然,我唔會年化呢個回報啦,當初買佢都係因為如果佢REDEEM,我都會收到一次COUPON!

HKD25000 左右0既債息,本來係十二月份的,現在買左另一支債(GNW)代替。

就當同女主人聖誕旅行之用,已買左機票酒店,地點係羅馬。


BB LEGEND378魔龍劍士!
幾經波折完成埋手油部份

右邊係未上色。。。其實BB LEGEND出得幾好,唔上色都好見得人。


下一隻,左二個隻全能騎士!

27 則留言:

  1. 70兄可以放下假,輕鬆地玩下了,預祝旅途愉快:D

    回覆刪除
  2. 追開blog一段時間第一次留言。70兄勝在事業有成,正職現金流強勁,冇得頂。
    -Allen

    回覆刪除
  3. 原來唔係好似一D國債/IBOND咁,買的時候係要另外俾上一手的利息?
    EG 31JUN/ 31DEC 派息,1 AUG 買,要付市場上BID/ASK 價 再加 1個月的息俾上一手;到12 月時收半年息。

    定我理解錯左只係國債IBOND 係咁,一般公司債唔會有呢個應付利息??

    回覆刪除
    回覆
    1. 收左九,十,十一月三支債息,都無呢個現象啊。
      所以,係債被call 前買,係有得偷雞的。

      刪除
    2. TEAMKILL 兄,睇番月結單,係要按持有日數比例比番D息上一手。

      刪除
  4. 預祝70兄旅途愉快!和太太影多哋靚相:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有排都未出發呢。哈哈。
      希望無恐襲。
      平安夜當天回港。

      刪除
  5. 70兄,你d債經邊個途徑買賣?

    回覆刪除
  6. 師兄可唔可以分享吓你SGX RETIS 買邊隻?我睇緊隻Mapletree Greater China (RW0U)...

    回覆刪除
    回覆
    1. 等手上五隻reits 除完淨,會寫文分享。
      不過呢一刻reits 是坐艇中。

      刪除
  7. 好快70兄就成為債券達人,到時等我做伸手黨

    回覆刪除
  8. 最近一兩個月先開始追蹤睇此BLOG,十分有興趣研究多債券D野,支持70兄有空寫多一點

    回覆刪除
  9. 多謝分享
    想請問債券和HSEA/HSEB是否需付30%股息率?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係慢慢爬哂啲文再問先:P
      THANKS 70兄

      刪除
  10. 多謝70兄,想問下點解我在IB search到的債都係好遲(203x)到期?
    我有試過limit個到期日但最後search唔到任何result

    回覆刪除
    回覆
    1. 用market scanner.
      右邊有項maturity 選。
      舉例,三年內的,min 填2017 max 填2019。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...