2017年1月5日 星期四

女主人買中國恒大 IB孖展提款 我可以唔撈嗎23

原來男主人個倉,都有10%利息回報喎!我得22%債券同埋14%優先股,咁拉埋都有10%算係咁喇卦。。。唔駛買債基咁盡0既。(55%內銀,3%ETF金,6%REITS)

講講女主人股票倉變動,佢買左中國恒大,買入價4.9咁上下。以為佢係燈神,點知佢補時左幾日又升番上黎喎!

買入原因?都係我唔好,教乜鬼佢睇保力加通道呢。。。

另,佢又打算CITIBANK優惠用盡後轉去其他銀行,不過點計都要半年後。

(佢用CITIBANK買中國恒大,輝立無SHOW,
另佢篤手指買左兩萬貨又唔轉番錢,白扣息。)


講工作

踏入2017,女主人應該比較得閒,因為農曆年到了,有生意都唔敢做住。意味著佢收入會少左。剛剛聖誕放完無耐又新年,影響家庭現金流~

同樣,男主人係上年狗衝式炒左一輪旦之後,今年2017上半年應該要平衡一下,留番2017下半年發力。粗略估計上半年每月只有17-18萬收入。依然可以月儲十萬。

十二月份,我放左近十五日假,唔計一星期休息果一日,原來我一年都有40日左右假期(單一日公眾假期我都係會開工的),計落比五天工作的"工資奴隸"更少假,我才是真正工資奴隸呢。

本來呢篇文應該月頭第一日就出左,不過已經忙左幾晚,而家先得閒紀錄。

又係時候諗下應該為責任而減產,咁2018同2019收入可能跌到10萬同7萬。

今年炒旦條隊排得無上年咁長,唔知咩原因,市道問題定有同行識得炒?

講資產

上個月賣走左兩隻BOND,又入番兩隻,獲利少少。

究竟BKR 會否被CALL?
佢好阻住個MARGIN RATIO。。。
其他債只要30%,佢要50%

除此之外,我仲係IB 戶口直接提款,拎左145萬港元去CITIBANK度搵著數。點知美國加息,計過無著數。班師回IB!

IB過數可以點?IB轉出完來可以去番HK CITIBANK無CHARGE!我估轉入都無CHARGE(CITIBANK可以用GLOBAL TRANSFER),等我下星期試下。

而IB個PORTFOLIO MARGIN戶口係很肯定可以DRAW錢出來的,不過因為唔係買貨,白白提款會令個戶口更易因跌市比人CALL MARGIN。

幾時CALL MARGIN?
總資產 - 欠款 - 維持保証金 <0

跌幾多成?

1- (維持保證金/淨資產)

家庭淨資產繼續係1200-1400萬左右視乎男主人組合升跌。

總資產?全倉流動資產之下,按個制就會大升。。。(現在二千萬以上,不過無乜用,借錢買貨要還架MA!)

預計2017年收息107萬左右卦(扣左利息支出後,年息1.47%),年回報10%多少少。

買左幾千蚊加拿大REITS玩下,睇下佢點收稅。

講目標

又黎幫女主人計下數


HSBC 102萬
輝立 19萬
CITIBANK 158萬(連埋上面兩間D零頭)
男主人已還佢40萬(欠IB好過欠佢,條數好計好多!)
總數319萬

比上月多左八萬,因為佢出多左糧比自己。

男主人現在一窮二白,淨現金為負。

預計八月男主人跑數70萬(比上月預計少),建行股息54萬(若人仔不跌太多),加上IB組合利息共43萬(每月派約7000美金利息),共有167萬

亦預計女主人能於八個月內56萬(月儲七萬),神秘戶口假設為零。

即八月份會有319+167+56=542萬。

離550萬仲爭少少,點算?儲多一個月咪得LAW。哈哈。。。

最後,真係好耐無砌新模型,來個2017模型年結?真係砌左好多BB戰士,其他HG MG 唔放了。



來個大合照!最新果隻?執埋騎士高達3(其實佢叫全能騎士),又幾靚仔喎!


42 則留言:

  1. HKD1,500,000 係定幾耐? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 定三個月,其實好似得三千幾蚊息。
      好過放係度。

      刪除
  2. 其實IB 買了債的利息,係發左先會加落個總資產度,定係按比例逐日計呢?小弟上月28號買了二十多萬貨,今天總資產已多了三千多元,有時去到六千。又未係好識睇d readings��

    回覆刪除
    回覆
    1. 計埋孖展應該係買左七十幾萬

      刪除
    2. 我無留意呢,資產一日變化遠大過一日借貸利息。
      建議留意下分享下,尤其個margin 佢計法無公開的。不是資產乘一個百分比咁簡單

      刪除
    3. 我意思係債卷派的利息,不是孖展收的利息。因為我假設買了一隻債卷,除了要付出債卷市值,還要付給上手應計利息。付出現金=債卷市值,總資產應不變。但付給上手應計利息後,總資產值應該會有net loss。但我又唔見有,即係買完好多野,總資產仍然係26萬。所以我懷疑就算債卷未正式派息,IB已預先按比例預算應得利息而加到總資產值。

      刪除
    4. 會否太少睇唔到?計一次看看,或者LOGIN AC MANAGER 睇STATMENT丫。
      我無留意呢,因為二百幾萬美金入面,ACCURED INTEREST都係幾千,唔係好覺眼。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我只係一條小巫,放上來都係做個紀錄,又等人搵料時幫一把吧。

      刪除
  4. 如果margin戶口貸款可以抽出黎做其他野, 我好有興趣, 不過, 正如你所說, 冇左呢舊大數, 當然有比人call loan既機會一定高左. 所以, 等我認真想想.

    回覆刪除
    回覆
    1. 借完錢買股買債再提款,易爆好多。
      不過提10%出來調動下,用完放番入去又幾唔錯。

      刪除
  5. 師兄想請教下, 你從IB提款轉入你的香港銀行戶口, 香港戶口有冇收你charge? (我用獅子,佢收左我HK$15), 你係咪有同樣情況?

    如果你從IB提款係轉去香港Citi, 係咪冇charge? 期待你的報告. 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 同樣是Citibank,一蚊都無收呢。其他銀行應有charge.

      刪除
  6. IB真係個人融資的好平台,謝70後兄分享!
    IB肯多哋在報章賣下廣告的話,好多銀行loan真係唔駛撈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,不過介面太多野玩開戶又煩,應該唔係咁0岩得閒玩兩野果d 人。
      唔係人人都係財金專才,但想搵下錢人之常情。
      人人愛溝靚女,但亦唔需要知哂潮流資訊又文地理甜言蜜語呢。
      銀行依然有市場,仲有大把。

      刪除
  7. 想請教師兄從IB提款是否draw港元?IB港元利息比美元高,不知是否可以draw美元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估兩樣都得,你用過未?
      轉來轉去好易

      刪除
    2. 我試過借美元,但未試過提美元。話時話,我都唔係好知margin利息點計。

      刪除
    3. 以我記得, IB 只可提款你IB戶口base currency. 假設你開戶時選了HKD, 咁只可以存取HKD.

      刪除
    4. 但base currency 不是可以在account management 轉嗎?
      我是美元base,但我取港元的。

      刪除
  8. 咁仔細分享,比個讚你。

    回覆刪除
  9. 70兄而家賺70萬一個月!?

    回覆刪除
  10. 即係一年90日假?真係少左D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係.
      不過工時短...
      有時番兩日工等如人地一日....呵呵.

      刪除
  11. 請問你買了什麼加拿大REITS?

    回覆刪除
    回覆
    1. 期待中! 我有很多朋友買了加拿大樓, 但我覺得隔山買牛和收租很麻煩,最後買了加拿大 REITS(REI, BTB, CAR). 我也是用IB,覺得很方便. 每個月派息, 扣除15%稅,沒有其他手續費.

      刪除
    2. 原來你已買左。
      扣左15%之後,仲要比借貸利息IB,即使十厘REITS,最後NET回報都係得7厘左右。

      刪除
  12. 70兄,想請教一下你仲有冇玩期權?唔見你講收期權金?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢期都無玩了。
      有玩ETF 金0既期權0既,好細注。

      刪除
  13. 17年收成球息,我真係流晒口水。
    我個人太懶,都無去了解下ib點用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當中涉及借貸,亦有其風險。
      一陣炒粉就乜都無,尤其係打仗,外星人襲地球等等一定係我地呢個年代出現0既事故。

      刪除
  14. 70兄資產增值得好快阿,睇返之前嘅“唔使撈”目標,已經超過咗有凸~
    Allen

    回覆刪除
    回覆
    1. Allen 兄,多得低息買債,現在已可唔撈,儲多兩年buffer 便可。

      刪除
    2. 70后兄,


      可否回答小弟問題如有空?
      例如開ib account 手續如何?本身做銀行?
      搬D bond 過去做margin ,(7-8% coupon bonds),你估可借1.5M?(3M貨)....

      謝謝

      刪除
    3. 空一定有, 比個電話你打去問IB!

      21567990

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...