小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2017年3月1日 星期三

老婆大手減持港股 我可以唔撈嗎25

講工作

唔睇番自己個後台,都唔知道原來收入可以再多D,不過算啦,我懶。

另,我炒旦工作,其實有對立面0既PARTY。正如麥當勞對KFC,炒旦對烚旦。

近日成日聽到烚旦0既人惡言中傷,其實大家都係同系列0既野,河水不氾出井水,唱我又何苦呢。話我冤魂不散,其實我檔野開得早過你。。。

好心烚旦做好自己本份咪得,既然炒旦受歡迎,點解唔諗下點解,或者學下呢?

因為炒旦唔正宗?因為炒旦有害?因為炒旦利潤太市儈?

咪玩啦,如果我真係為左錢為左搵食,烚旦又何妨唔係?烚旦賣平一半佢即時劈炮唔撈都似~~!偏偏我就係唔係完全為錢,當中有興趣有理想有挑戰性,先可以炒到而家呢個LEVEL。

如有機會,寫番本炒旦回憶錄,頂佢個制。

炒旦行頭好細,我仲要霸住個山頭唔走出去,當然越做越熟啦。

講投資

近日股市上揚,先講女主人,佢已減持大部份股票,全部有利潤。尤其個隻新股中國郵儲銀行,佢利用無限補時,等平手先走。最威威豬係建行5.2左右入,而家6.4賣!佢仲有未賣?剩番中國平安,好似2016年十二月39左右入,如果佢賣埋,就清哂倉了。

男主人戶口終於正數,KEEP住貸款額係130萬美元之下,每月買入收息又唔太波幅類東西泊下D錢。今個月買入1萬美元加拿大REITS。原因除左高息,就係個倉比較少呢個,唔駛用到太多MARGIN。

如果要用錢,就沽番佢出黎。當然,咁樣好受股價及匯率影響,如錢是急用,要蝕賣就慘慘豬了。

講目標

如建行升到七蚊,開始考慮做八蚊OPTION,如果急升到八蚊,即沽。如果慢升,等到十蚊就沽哂佢!再等租約完左,摺埋檔炒旦。

女主人,大約係我唔撈後兩年退下吧(睇情況可能更早)。




放上來不是哂命,係女主人一向唔鬼計。每月放係度,佢可以睇番,以免我同佢計錯數。

所以我唔放自己的,我有EXCEL 紀錄。

女主人一共342萬(上月332萬)

男主人一共22萬(上月12萬)

現合共364萬,可以買到咩樓??810萬等值(已包佣金及厘印)

預計八月份,收埋建行股息,一共557萬,只等值1000萬樓首期佣金厘印。
(如果槓桿用黎收息,有五萬一個月無走雞,租千萬樓無難度喎。。。你點揀?)


上面係人地送0既彩透版 V-DASH GUNDAM,只噴左骨架部份。

UM。。。的確唔係好0岩我口味。2017年第一隻!

16 則留言:

  1. 好少做到第一個留言。

    行內有利益,總會出超技術唱衰,寫blog無利益都有此現象,其實大家「同一水人」,各自做好自己就夠了,緣份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無利益者,可能好似我咁口臭鬧人,又有可能是見羗勇為。
      始終每人寫blog 目的不一樣,唔係個個都咁單純分享的呢。
      至於工作,利之所及一定有人攪,無人攪因為做得未夠勁吧。

      刪除
  2. 世上總有好多睇唔慣人地做得好過佢既人,對付呢種人,唯一方法係再比佢做好幾十倍,等佢連蛋都無得烚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯。
      可惜互不影響,我做到點都唔會消除到烚蛋需求。
      反而唔炒蛋個時,就可以放聲大罵佢地呢。

      刪除
  3. 香港地就係咁,總係眼紅人地做得好。
    另我都覺得透明高達模真係麻麻地,唔識欣賞。

    回覆刪除
  4. 係依家呢個環境我會揀租

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾時都係租好。
      彈性大,唔鐘意又可般。
      買樓就駛多左錢law.

      刪除
  5. You have enemies? Good...
    引用陳波波果句:「你有敵人?恭喜你。那代表你至少在人生中做了些正確的事。」

    回覆刪除
  6. 令我想起食神套電影 又炒蛋又烚旦, 加埋黎做炒蛋烚蛋啊笨。

    回覆刪除
  7. 烚蛋好似個個烚都係咁既樣乍喎,唔同炒蛋講技術。唔知有無理解錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,你咁講烚蛋個班會嬲嬲豬架。
      其實都唔係既。

      刪除
  8. 可否從你口中講解下option嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該無乜可能。

      小弟非開班授徒,都係用閒時打下字。

      亦非財金專業。

      唯一建議,試試真金白銀玩兩手,唔駛三個月就學識~

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...