小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2017年3月5日 星期日

請新同事 影全家福 女主人網誌



今天     很開心哦

男主人陪我去看了一直想看的戲「合約男女』

戲沒有想像中好看    男主人看到在打呵欠   呵呵

但再來一次也會選擇看

就好像是一種年青時念想


工作方面      今年目標是希望可以開心地工作

人手方面    決定使多少少錢請多個人幫自己

新人3月13號上班     希望是另外一個新開始


前幾天    一家四口去了影全家福

小朋友大得快     好怕自己會一不小心錯過左什麼

今年突然下決心請多一個人也是為了可以少點掛心    陪多一點小朋友

希望一切都如願



附上最近新歡   男主人送的


12 則留言:

  1. 陪小朋友成長很重要,好好享受現在!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,已經成日俾個女投訴我冇時間同佢傾計。

      刪除
  2. 家庭照很開心呢!祝女主人今年也福星高照:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵,希望可以每兩三年影一次

      刪除
  3. So cute. 我都諗緊影唔影bb 相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對藍天白雲個場景一見鍾情

      刪除
  4. 陪子女的時間肯定比工作或錢重要.

    祝女主人新一年樣樣順利. 好好享受所有跟家人一起或工作的時間

    回覆刪除
  5. 促進就業,降低香港失業率,功德無量呢。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾你咁講,突然覺得自己偉大左,哈哈

      刪除
  6. 下次不妨女主人cos美少女戰士,男主cos禮服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個女就會COSPLAY 美少女。。。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...