2017年4月1日 星期六

走得走唔走? 我可以唔撈嗎26

講工作

先講女主人,佢請左小肥妹妹白白淨番來做全職。直到現時為止都滿意佢做野,預計可以幫輕到佢,照計條數唔會咁亂。同埋多個人多雙手,當少個人番工時,唔會再咁忙亂。

現在新全職同PART TIME都係18-22妹妹仔,各有自己長處。

另,女主人話佢隔離間九唔搭八往日好好生意,呢兩個月仲早收工過佢,唔知係咪經濟差左。

女主人店就真係差左,三月同二月比,純利跌左三成!仲要二月已經頭幾日係新年休息喎!

男主人工作依舊,基本上經濟影響唔太大,另外有一定商譽,學一眾財經人士話齋,跟本係一條護城河。只要上產品質素無差到,基本上係確保到每月一定利潤。

問題係,退出之時退出之路如何走。2018年應該再休多一日。

見一眾BLOGGER講開HEA富學,恥笑其先忙到PK再富先再可以HEA,極其誤導。

真正HEA富是否小弟?不收租吸香港人血之下,每天工作時數亦比一般人短,只是富不富就睇你點比啦。

最終極,只開星期六同星期日!

又有BLOG友告知,另有BLOG友懷疑我做乜仲唔退休,其實10M唔係好多錢,齋收息真係OK,不過長遠會蝕比通漲,同時亦預留一部份作BUFFER以抵抗任何金融動盪吧。

有日我都同我老婆講,退休後,我佢兩邊長老各$15000,共六萬。加埋租屋25K,即一共$85000。老婆又同意喎,謂佢一個月洗唔哂!佢問我,計左佢舊錢未,梗係未啦。。。每月利息收入,而家只計我自己都唔止呢個數啦。

順帶一提,小弟收息資產有一半為港股,另外美國公司債券,優先股,以及新加坡REITS及加拿大REITS+加拿大INCOME FUND。



UM。。。我家隻小惡女上左泳兒個一隻小豬MV做大配角。。。由2分40秒睇吧。不是背面就係遠景。哈哈~~~!



2分40秒開始,最高個件妹妹

講投資

先講女主人,佢二月已沽出大部份股票,現在只持有883中國海洋石油及2318中國平安。現時賬面都有幾至十幾巴仙升幅。(中國恒大沽出後狂升,大家小心此女燈神。)

男主人動作較多。

1。用美元買番新加坡紙,實行以夷制夷,以免SGX/USD匯率風險(蝕左1%左右。。。)

2。買入約廿多萬等值加拿大股票,以加元借入,港元換做美元抵消美元資款部份,以停泊現金,扣除加拿大股息稅15%,四月份應有約千五元利息。

3。本月優先股HSEB及美債券NE CORP 7.5 帶來USD7350全數買入(2同上)

4。GLD OPTION再次轉倉,平左三月CALL/PUT:125/124轉去六月同價位,收權金七百美元。少得可憐等佢反彈吧。

5。SGX REITS終於整體番家鄉有突(無計之前收0既息,非自欺)。

6。建行公佈業績!2016年度派RMB0.278,如人仔唔跌落去,即小弟會收到約五十五萬多港元利息。預計短期升上八蚊或任何時間升上十蚊,即時沽左佢。(現價6.25)

7。繼續KEEP住130萬美元負債。

講目標

自從有左每月清算,女主人條數真係好計好多。。。


輝立佢已清倉,兩戶口現金加股票,現為約349萬(上月為342萬),預計以後每月都係咁上下收入吧。下月開始,唔SHOW佢戶口尾數啦,女主人暴走亂計數程度已可控。

比上月少左增長,佢竟然歸咎佢買多左HKTV MALL!!哈哈!!有冇咁誇?

男主人港元現金連現價CAD資產為39萬(上月為22萬)

一共388萬(上月364萬),可以買咩樓?約845萬等值連佣金,稅,及律司費。

預計八月份約有550萬左右,住緊果度到2018年才完約,真係唔急喎。到八月份,我CAD收0既息都COVER到大部份租金了。。。(其實一支建行收0既息已COVER到)

財自後,話唔埋將油尖旺太深一帶茶記食一次。。。今次係大埔道一間叫元朗冰室

豬扒好厚,用料好!辛辣面好蝦人煮,食咁多間,水準以上!
(有邊間好野推介下的,不妨EMAIL/FB MESSAGE我!)

27 則留言:

  1. //現在只持有388中國海洋石油及2328中國平安
    四隻定兩隻?388、2328係港交所同中國財險喎。:)

    回覆刪除
  2. 請教一下你HSEB的入貨價。感謝!

    回覆刪除
  3. 上MV做model咁利害!!

    其實女主人有無介意你咁公開佢盤數?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 塊多士睇落都唔錯,夠厚又脆

      刪除
    2. 只係識人,哈哈。。。
      女主人唔公開佢盤數,佢係唔會計搵左幾多洗左幾多。
      為免佢白做,留個紀錄會更好。
      同埋,多士好多地方都做得好,反而公仔面呢d簡單野先難整得好食。

      刪除
  4. 70兄做咗星爸啦,哈哈。
    "齋收息真係OK,不過長遠會蝕比通漲"-Reits & Stock理論上可跟通漲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望reits得啦。
      可能我呢d零分析0既人,買指數etf會更好。
      但買左etf,現金股息又低左,唔夠洗。
      (我個女大個又可以話比人知佢做過model。。。港女強項。)

      刪除
    2. 你囡囡長大後應可做model~到時70兄又繼續做星爸了👍

      刪除
  5. 70兄的資產分佈愈來愈廣泛喎

    回覆刪除
  6. 經濟可能真係差左少少, 我父母個行業都靜左.

    回覆刪除
  7. 隻NE Corp債是否即是Noble Corp債?

    謝謝,
    JR

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 平民商場未覺少人。
      再留意下先。

      刪除
    2. 附近領展已經好多吉舖,超市、食市、時裝都執。

      話時話,領展一多吉舖又話攪裝修,每隔2、3年就攪一次裝修,真係咁易加租?定係想掩飾?一眾領展大好友要小心。

      刪除
  9. 回覆
    1. 近期傑作, 中國恒大, 四個幾入五個幾走.
      而家七個幾

      刪除
  10. 一隻建行都收過50萬股息,好勁!我都努力緊年收50萬息,希望快些達到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢儲下就有, 唔好心急...
      等下低位先入.

      刪除
  11. Portfolio 越滾越大, 越來越多元化, 加油!

    回覆刪除
  12. 想想退休生活安排,有時的確幾爽。

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...