2017年6月12日 星期一

女主人100萬買優先股 亂九黎收息系列2

事綠係咁0既,女主人半年前食花旗銀行迎新優惠,加加埋埋七八千咁上下。

食髓知味,佢又諗住轉去食渣打銀行開戶優惠。

https://www.sc.com/hk/zh/promotion/priority/wealth/exclusive-offer-new-customers.html

其實都係100000MILES同埋五千幾蚊現金是但揀一邊。要定存半年喎!

複雜版

https://flyformiles.flyday.hk/4826

我通常都唔睇,信用卡簽帳我地好難預計到。

我又口痕同女主人講,100萬買優先股,可以有五六千一個月,係一個月唔係半年。

花左半粒鐘時間講下有贖回風險,價格風險同違約風險。

最後買左99萬,三隻優先股,盡量同男主人個D唔一樣。


三隻息率唔同,多除小補吧。年回報點都有七厘0既。

第一隻派息應為 RBS PRF六月中,之後C PRN七月尾,BCS PRD八月尾。

對我有咩好處,就係增加按倉值,同埋可能偶爾有三五十蚊多左出黎吧。

有咩唔好處?就係我唔會重覆買佢買左個D,分散才可以盡用按倉值呢。

同樣方法複製的話,三百萬,可用黎買六百萬0既樓(一倍槓桿),或者收每月18000息(不用槓桿,用番一倍槓桿就起碼30000一個月了)。

點知,唔夠幾日,佢又話係另一度拎一百萬去渣打。。。始終都阻止唔到佢食迎新的貪婪!


昨日食左平昌 Premium,係佐敦。
埋單兩人$480,無下次,因為太少野食了。。。
用佢個板燒蠔同凡立貝,有排都唔熟!

33 則留言:

  1. 呢三隻洗唔洗扣稅?呢三隻優先股洗唔洗扣稅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔駛, 我好唔細心咁CHECK過, 又睇過買左的人有冇被收.

      刪除
  2. //花左半粒鐘時間講下有贖回風險,價格風險同違約風險。

    70後兄係女主人的財務顧問呢~~~哈哈

    //點知,唔夠幾日,佢又話係另一度拎一百萬去渣打。。。始終都阻止唔到佢食迎新的貪婪!

    作為c9仔性格, 我都想食, 不過我懶得去開戶~~因為之後cancel個戶口又好煩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 結果, 佢CANCEL 左滙豐個戶口提錢去渣打, 為左食迎新攪咁多野.

      佢都有個保險AGENT 成日叫佢買外幣同買金.

      刪除
  3. 哈哈, 我都係咁做, 不過我射埋基金同股票過去花肥, 食埋個唔知咩優惠,2百萬貨2百萬現金, total 收2萬4千幾。

    我又係無幾耐之前發覺用你呢個方法, 亂咁Q黎都收7%, 我買了5隻,你上面3隻加埋HSEA,HESB, 呢個月開始大豐收。

    平昌唔好食架, 食韓燒去金巴利道果 d 細鋪, 地道好多。佐敦有間小店多國菜好正的,介紹你去食, 不收加一小費, 仲成日請飲酒。
    https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-pizza-max-bistro-%E4%BD%90%E6%95%A6-%E5%8D%B0%E5%BA%A6%E8%8F%9C-%E8%96%84%E9%A4%85-r450352

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次去試下先.

      轉走D貨成本高....
      你果五隻, 同我個五隻一樣呢.

      刪除
  4. 隻RBS我擺26蚊擺咗個幾月都入唔到,現價入又太貴唔甘心:(
    女主人有咁多一百萬嘅,攞極都有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘿嘿! 女人的私己不能少看, 可以強勁到你唔信!

      刪除
    2. 我絕對不敢睇小女人!

      刪除
    3. 我都想佢源源不絕, 可惜唔係呢.

      否則我軟飯大計大成功了.

      刪除
  5. 女主人成個資本家咁樣,呢度放一球,果度放一球

    回覆刪除
  6. BCS PRD 不怕贖回嗎? 我見佢剩返呢隻未贖了.

    回覆刪除
    回覆
    1. UM...咁我又唔知喎.
      所以有贖回風險, 收幾次息就平手.

      刪除
  7. 回覆
    1. 好眼力, 其實佢係用D 唔知乜夾起左D頭髮扮短髮!
      佢成日整色整水

      刪除
    2. 好觀察力呀!可惜不是,哈哈

      刪除
  8. 渣打我都有做 ,做左一年定期。 囉佢asia mile

    回覆刪除
    回覆
    1. 男主人叫我要cash,不要miles

      刪除
    2. 我都係prefer cash多過miles,要換太煩

      刪除
    3. 換我又唔覺麻煩,不過cash實際d,呵呵

      刪除
  9. 要CASH實際啲...Asia miles儲過幾次, 一次都未用過, 有一堆Miles喺戶口等貶值

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔用? 無假?
      我地打算換機票, 帶埋小朋友去旅行.

      刪除
  10. 有時亂鳩咁黎,回報可能比左計右計好。好運好過計得叻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 從來都係運氣先決, 好多人以為係眼光咋...

      刪除
  11. 剪左頭髮?
    //贖回風險,價格風險同違約風險//男主人十分負責任!

    回覆刪除
  12. 敢問師兄用甚麼標淮去選債和優先股?

    回覆刪除
  13. 多謝70兄開呢個blog令我和道人生唔係只有一條路, 我小朋友2歲我真係好想多d時間陪佢,但係我又要搵多d錢維持生活開支. 雖然我有排都未做財自,但起碼踏出第一步,感謝你無私分享,請你教多我幾招.

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...