小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2017年6月20日 星期二

父親節禮物2017

個人意見,父親節禮物呢,過左幼稚園呢三年,就唔會有。

所以,個女升小一之後,應該就無,最小唔會自發性咁送比我,一定係老婆提佢。

阿仔仲有兩年。

上年家姐已做過掛架,用黎掛籐條(哈!),今年果個唔知要黎掛乜好。


佢地都係無乜藝術細胞,求其完成到就已經好好啦。暫時兩姐弟0既強項都只係講野比較叻,算係男女主人的遺傳吧,至於似邊個講野(非常唔同STYLE),真係要大個先知。

家姐D幽默感已經開始出黎,有時我都覺得佢D笑位好正!

講番父親節!正常情況,男人老狗係唔會送野比老豆。(至少我都唔會)

講真,不如靜靜地同我打番一晚機仲開心啦~~~!可惜佢地太細,仲未係好識用個手制。。。

祝各位父親節快樂,未做父親0既,快D做!哈哈哈~~~

下一篇講下上星期出席左,係另一平行時空下的另一BLOG聚。

11 則留言:

  1. 十分羨慕70兄交遊廣闊,希望一天本熊也能成為一份子出席blog 聚
    平行時空是指discuss 樓市版火紅的那一個嗎?

    回覆刪除
  2. 我也認為幼稚園過後便唔會再有父親節禮物,我仲可以收多五年。。。

    男人老狗,父親節但求簡簡單單一家人一起便好了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,靜靜地一家人就已經好正。
      唔好攪咁多古怪野。

      刪除
  3. so sweet,好爸爸與好孩子。

    回覆刪除
  4. 今年我只收到一張自製父親節咭,應該係嘛嘛提佢畫嘅,仲遲咗一日先俾,哈哈。

    回覆刪除
  5. //過左幼稚園呢三年,就唔會有
    經驗之談:女好大機會有,仔好大機會冇。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估都係咁。
      生女有生女好,哈哈。
      我老婆成日話我錫哂個女。

      刪除
    2. 我嗰個係女,答案係:冇

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...