2017年7月7日 星期五

人老反應慢 GUNDAM VERSUS玩唔掂

昨日終於忍唔住,網上買左呢隻GAME。



自問本身打第一身呢D遊戲好屎,加上人大左反應慢學習又慢,對戰只有捱打(唔好咁快死已算大幫忙)。

暫時放埋一邊先,今日休息下,好快又要開鋪了。

近期除左GUNDAM VERSUS又打伊蘇國8,其實我只係為左童年回憶。



伊蘇國8呢D ARPG我都OK,當然惡魔城/GOD OF WAR/DEVIL MAY CRY 呢D 應該更好玩。

好彩,成個GAME收集味道唔重,應該重有20%就爆機,挑唔挑難度同全白金?應該唔會了。有時間我寧願玩其他GAME,或者同老婆打無雙大蛇好過啦。

頹左兩星期,感覺一D都唔差。

SMILE矯視都剛剛兩星期,眼乾令眼模糊都幾勁,尤其朝早。希望一個月後可以真係OK。暫時黎講個效果比我想像中差0既。

個女明天畢業禮,眨下眼又六歲。。。

2018,鐵定一星期工作二十多小時!

預計2019再縮,一係執左佢,一係番兩日算,叫做好頭好尾。

放五日假的話,可以實現同老婆想起就可以四圍去啦。

20 則留言:

  1. 70兄踏入收成期,對將來有哂計劃,真係好!

    回覆刪除
  2. 伊蘇8 評價唔錯,遲下入隻二手玩!

    回覆刪除
  3. 矯視技術都係十幾年歷史,未觀察完最早期做果啲人既結果都唔敢做。不過眼乾或者夜晚睇野唔清都係普遍既後遺症。
    但其實70兄可能過多幾年都會有少少老花,點解仲想矯視?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已有十幾年歷史了。
      相比戴眼鏡,後遺症又唔係一定有,絕對值。
      未有老花,又點會估到就黎有呢?

      刪除
  4. PS4 最近有乜好玩,倍機三個月無開過🙈

    回覆刪除
  5. 二十多小時,除5日 每日都係六個鐘。 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無六個鐘咁多。
      不過雖時間短,工作其間都要辛勞的。

      刪除
  6. 做三日放四日,70兄出年過上半神仙日子,週圍去旅行,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,唔撈又唔係神仙,除非我可以去烏克蘭做大爺啦。

      刪除
  7. 點解你仲咁多時間可打機架?????

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你明白的。
      仲有冇番母校? 我都好卦住d 老師。
      另,我地一眾blog 友都好鐘意睇某台新聞女主播。係幾靚女呢。

      刪除
  8. 真係羨慕70兄好快就上岸,咁唔撈之後準備做啲乜?
    -Allen

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜都玩下。
      不能透露,免太多未財自又未試過唔打工過日子既人指指點點呢。

      刪除
    2. 我行我素係你作風,又點會驚人指指點點 LOL
      -Allen

      刪除
  9. 我反而鍾意玩街機最舊版隻高達,依家太似格鬥game

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...